OPIS ZAJĘĆ

Piękna Sylwetka – zajęcia uniwersalne – przeznaczone zarówno dla osób początkujących jak i na wyższym stopniu zaawansowania. Trening rozpoczyna łatwa i dynamiczna rozgrzewka, następnie skupiamy się na wzmacnianiu i rzeźbieniu wszystkich głównych partii mięśniowych. Na zakończenie kilka minut wyciszającego stretchingu.

ABF – zajęcia uniwersalne – przeznaczone dla początkujących i bardziej zaawansowanych. Zaczynamy dynamiczną, nieskomplikowaną rozgrzewką, następnie wzmacniamy i rzeźbimy partie ciała, które sprawiają Paniom najwięcej problemów – pośladki, uda i brzuch.  Kończymy relaksującym stretchingiem.

Zdrowy Kręgosłup – zajęcia dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. Trening ma charakter profilaktyczny – wzmacnia i rozciąga mięśnie posturalne odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Ćwiczenia są wykonywane przy wolniejszej muzyce, pomagają  skupić się na precyzji ruchu.

Joga – zajęcia dla wszystkich, którzy mają ochotę wyciszyć ciało i umysł. W czasie godzinnej lekcji wzmacniamy i uelastyczniamy mięśnie kładąc główny nacisk na takie partie ciała jak nogi, plecy i brzuch. Atmosfera na sali sprzyja oderwaniu się od codziennych problemów i pomaga skupić się na głębokim poznaniu własnego ciała.

Płaski Brzuch & Streching – zajęcia, na których skupiamy się na wzmacnianiu mięśni brzucha i rozciąganiu mięśni najbardziej narażonych na przykurczanie. Wspaniałe uzupełnienie treningu obwodowego czy kardio.

Dance – zajęcia choreograficzne łączące świetną zabawę i spalanie tkanki tłuszczowej. Szalona zabawa, ciekawe układy i porywająca muzyka!

Step – zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stepu mające na celu redukcję tkanki tłuszczowej. Ciekawe i proste układy poprawią nie tylko wygląd sylwetki ale także koordynację.

Fat Burner – łatwe zajęcia choreograficzne, o umiarkowanym tempie – najlepsze dla spalania tkanki tłuszczowej. Świetna zabawa i trening redukcyjny w jednym!

Zumba – to wyjątkowa forma ruchu, zainspirowana latynoskimi rytmami. Fuzja tańca i aerobiku, dzięki któremu bawiąc się dbasz o kondycję i kształtujesz sylwetkę. Najważniejsze jest jednak to, że taki rodzaj sportu doskonale poprawia humor i ładuje pozytywną energią na długie godziny.

Pilates & streching – dzięki takiej formie ruchu możesz w szybkim czasie wysmuklić całą sylwetkę, uzyskać płaski brzuch i zredukować tkankę tłuszczową. Rozciągnięte mięśnie stają się elastyczne, ciało jest bardziej sprężyste. Cała postawa zyskuje na jakości, jesteśmy smuklejsi, a chód staje się młodzieńczy, lekki i pełen gracji. Charakterystyczny dla tych zajęć  jest  fakt, iż nie skupia się on tylko na mięśniach dużych i mocnych, ale wzmacnia też mięśnie małe i słabe, o istnieniu których często w ogóle nie zdajemy sobie sprawy.

 

 

 

TBC (ang. Total Body Conditioning) – trening ogólnorozwojowy i kompleksowy, który skupia się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linię biustu, brzuch i uda aż do pośladków. Ogólnie zajęcia zawierają dwie grupy ćwiczeń: siłowe, które pozwalają wyrzeźbić mięśnie oraz aerobowe, które zapewniają spalanie tkanki tłuszczowej. Trening wpływa również korzystnie na zwiększenie wydolności fizycznej organizmu, a także wzmocnienie siły mięśni.